zaterdag 10 februari 2018

for my love







For my love


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
p ann deze kan je hier vinden.


Voor deze les heb verschillende losse
elementen gebruikt,credits gaan naar de maker
laat de bestand namen in tact,en ga ze niet
gebruiken als materiaal voor jou eigen
tag's lessen of dergelijke.



materialen.






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.



2-Kopieer en plak het doodl frame,deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 30 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


3-Kopieer en plak het achtergrond frame
schuif deze ietsjes naar onder.


4-Kopieer en plak ornament 3 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


5-Kopieer en plak frame-1 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en v erscherpen.


6-Kopieer en plak cluster dezer staat ook goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster-1 ook deze staat goed
geef hier ook de slagschaduw en weer verscherpen.


8-Kopieer en plak roses schuif deze ietsjes omhoog
en naar links op het frame,zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak overlay laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 4 zet iets omhoog
op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak effect schuif deze
helemaal naar links boven op je afbeelding zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak cluster-samengevoegd
zet deze iets naar onder en naar rechts zie  mijn vb
en zet mooi op zijn plek geef de slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak element 10 schuif deze twee hartjes
iets omhoog op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


14-Kopieer en plak paper flowers zet deze ook iets omhoog
op het frame en zet ze iets over de twee hartjes heen van 
de vorige laag zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en weer verscherpen.


15-Kopieer en plak bow zet ze iets omhoog
en zet de twee strikjes boven op de twee houten hartjes
heen zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak lover-birds zet ook omhoog
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


17-Kopieer en plak de word-art en zet mooi op zijn plek
hier zit al slagschaduw op,wel verscherpen.



18-Staat alles naar wens kopieer en plak you tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan deze op.










©Suzanne februari 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten