zondag 8 oktober 2017

Boo






Boo


Voor deze les heb ik verschillende
losse elementen gebruikt,credit
van deze materialen gaan naar de makers
laat de bestand namen in tact
 ga deze materialen niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen
tag 's lessen of dergelijke.


Voor deze les heb ik een free poser
gebruikt van anita design
deze kan je hier vinden.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels 
kopieer en plak het masker,deze staat goed 
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak Boo-lace schuif iets omhoog
slagschaduw vert+hor 2 dek 30 verv 2 zwart
en verscherpen.


3-Kopieer en plak lo frame zet iets naar rechts
slagschaduw vert 5 hor 15 dek 40 verv 15 zwart
en verscherpen.


4-Kopieer en plak element 3 deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 30 verv 2 zwart
en verscherpen.


5-Kopieer en plak autumn laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe van stap 3 
en verscherpen.


6-Kopieer en plak Boo effect-1 laat zo maar staan
voeg de laatste slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak Boo frame deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak happy-skull ook deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


9-Kopieer en plak el 10 zet iets omhoog
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak ghost zet naar links boven op
het frame zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak sprong blossom zet iets omhoog
zie vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


12-Kopieer en plak el 12 zet naar onder op het frame
geef de slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak el 6 zet iets naar rechts
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


14-Kopieer en plak Boo effect deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-kopieer en plak happy-boo-wa zet naar rechts boven
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


16-Kopieer en plak happy-boo zet naar links onder
op het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


17-Kopieer en plak happy-boo-spider laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Kopieer en plak el 2 zet mooi op zijn plek
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


19-Kopieer en plak happy-haunting tag zet naar 
rechts onder op het frame zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Kopieer en plak happy-haunting bow zet mooi
op de hoek van de tag van de vorige laag
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


21-Kopieer en plak el 3 zet mooi op zijn plek
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe 


22-Kopieer en plak el 1 zet iets naar links 
zie vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


23-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan deze op.










©Suzanne Oktober 2017.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten