maandag 17 juli 2017

candy loves carly






Candy loves carly


Voor deze les heb ik gekozen voor een poser
van little design deze kan je hier kopen.


Voor deze les heb ik elementen gebruikt
van nld,deze kan je hier kopen,credit van deze materialen
gaan naar nld,laat de bestand namen in tact en ga ze
niet gebruiken als materiaal voor jou eigen tag's
lessen of dergelijke.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak paper 1,deze staat goed
aanpassen-scherpte-nog scherper,kopieer nu paper 6
en verscherp die ook nog even.


2-Kopieer en plak het frame,laat zo maar staan
slagschaduw vert -4 hor 7 dek 20 verv 25 
en verscherpen.


3-Kopieer en plak achtergrond paper 2 deze staat goed
lagen schikken 1x omlaag schikkken.


4-Maak de frame laag weer actief,kopieer en plak
sugar flowers bewerkt ,deze staat goed
slagschaduw  vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
en verscherpen.


5-Kopieer en plak lolliepops bewerkt laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak cake heart zet iets omhoog op 
het frame zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


7-Kopieer en plak cookies deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak overlay 2 zet deze een klein
stukje omhoog zie  mijn vb,geef de slagschaduw
en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster bewerkt zet deze helemaal
naar links onder voor het frame,zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak overlay 1 zet naar rechts onder 
voor het frame zie vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


11-Kopieer en plak flowers 4 zet iets naar rechts
en iets omhoog zie mijn vb,geef de slagschaduw
en verscherpen.


12-Kopieer en plak flowers effect zet deze naar
links onder en zet mooi op de cluster neer
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


13-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je tag naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne Juli 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten