zondag 9 juli 2017

beach baby








Beach baby


Voor deze les heb ik een freebie gebruikt
van anita design haar posers
kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik elementen gebruikt
uit de kit beach baby van dee's sign depot
deze scrap kit kan je hier kopen,credit van deze
materialen gaan naar dee laat de bestand namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak pray-3 zet omhoog op het masker
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 ( wit ) 
en verscherpen.


3-Kopieer en plak element 56 deze staat goed
voeg slagschaduw toe maar met de kleur op ( zwart)
en weer verscherpen.


4-Kopieer en plak paper 2 achtergrond,laat zo maar staan


5-Kopieer en plak element 62 deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak kopie-element 72 zet ietsjes omhoog
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


7-Kopieer en plak element 57 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak samengevoegd zet iets naar links
zie mijn vb,geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 72 zet iets naar rechts
en omhoog op het frame zie mijn vb
geef de slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 71 deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak element 14 zet iets naar rechts
en omhoog zie vb voeg de slagschaduw toe
en weer verscherpen.


12-Kopieer en plak samengevoegd-1 zet omhoog en iets
naar rechts op het frame geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak element 6 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak element 35 zet iets omhoog
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 75 laat zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak kopie element 30 zet deze iets naar rechts
en naar onder zie mijn vb voeg de slagschaduw toe
en weer verscherpen.


17-Kopieer en plak element 58 zet iets omhoog
geef de slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak element 24 ( grondlaag)
zet naar onder en zet mooi voor het frame
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


19-Kopieer en plak element 30 zet naar links
onder op de grondlaag zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


20-Kopieer en plak element-3 samengevoegd
zet naar onder,en zet de rose schelp voor het gras
van de vorige laag,zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


21-Kopieer en plak element 24B zet iets naar onder
zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


22-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je tag naar keuze
en slaan hem op.








©Suzanne juli 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten