donderdag 8 juni 2017

lady porselain






Lady porselain


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design,deze kan je hier kopen.



Voor deze les heb ik materialen gebruikt
uit de scrap kit josee van dees'sing depot
en deze kan je hier kopen,laat de bestandsnamen
in tact de credits van deze materialen gaan  naar dee
ga deze materialen niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700 bij 700 pixels transparant
kopieer en plak het masker schuif iets naar onder
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak element 63 deze staat goed
slagschaduw vert+hor 3 dek 20 verv 5
zwart en  verscherpen.


3-Kopieer en plak element 55-achtergrond deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


4-Kopieer en plak frame 5 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak element 74 zet deze naar rechts boven
op het frame zie mijn  vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


6-Kopieer en plak element 19 laat deze zo  maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer  en plak element 60&61 zet deze ietsjes
naar onder,zie mijn vb,geef de slagschaduw
en verschepen.



8-Kopieer en plak element 85 zet ook ietsjes naar onder
geef de slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 9 zet naar links onder
voor het frame zie mijn vb,voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 6 schuif deze ook naar
links onder en zet voor element 9 zie mijn vb
geef de slagschaduw en verschepen.


11-Kopieer en plak element 67 zet ook naar links onder
en zet voor element 6 zie mijn vb geef de slagschaduw 
en verscherpen.



12-Kopieer en plak element 49 zet deze ook naar onder
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak spray b5 zet ook n aar onder
en zet voor het frame .


14-Kopieer en plak spray-3 laat deze zo maar staan
geef de slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 48 zet ook n aar onder
en voor het frame zie mijn vb geef slagschaduw
en verscherpen.


16-Kopieer en plak cluster element 8 zet deze naar
rechts onder voor het frame voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


17-Kopieer en plak spray 4 zet naar rechts onder
zie mijn vb geef de slagschaduw en verscherpen.


18-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op
voeg alles samen,verklein je crea naar keuze
en slaan hem op.










©Suzanne Juni 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten