zaterdag 11 maart 2017

spring is coming






Spring is coming



Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van little design deze kan je hier kopen.

Voor deze les heb ik  wat elementen gebruikt
uit de kit eggstra special van dee's sign depot
deze kan je hier kopen credits van deze materialen
gaan naar dee laat de bestands namen in tact
en ge ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eige tag's lessen of dergelijke.








materialen.




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak element 33 achtergrond,laat zo maar staan
slagschaduw vert+hor 3 dek 20 ver 5 zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak kopie element 14 
zet ietsjes naar rechts omhoog


4-Kopieer en plak frame-5 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak kopie element 14b ( laag dekking staat op bleken)
zet het ietsjes omhoog op het frame zie mijn vb.


6-Kopieer en plak cluster-1 by suusje schuif iets naar onder
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


7-Kopieer en plak cluster by suusje laat deze zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


8-Kopieer en plak element-32 schuif iets naar onder
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak element 10 zet ook naar onder
en zet mooi op element 32 geef slagschaduw 
en verscherpen.


10-Kopieer en plak element 16 schuif naar links op het frame
zie mijn vb voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


11-Kopieer en plak element 22A samengevoegd schuif iets naar
onder maar blijf wel binnen je afbeelding zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak element 20 zet iets naar onder
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


13-Kopieer en plak element 6 samengevoegd schuif ook
naar onder en zet de bloen links boven op element 16
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak element 27A samengevoegd
zet ook naar onder zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak element 9 samengevoegd zet ook naar onder
en zet mooi op de vorige laag zie vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


16-Kopieer en plak element 22 samengevoegd zet ook naar onder
en zet ook mooi op de vorige laag
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


17-Kopieer en plak element 5 zet het eendje rechts onder
voor het frame,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


18-Kopieer en plak element 27 zet ook naar onder
en zet mooi op zijn plek zie mijn vb
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


19-Kopieer en plak element 30 zet naar rechts onder
en zet het strikje iets over het eendje heen zie vb
geef slagschaduw en verscherpen


20-Kopieer en plak spray 1 laat deze zo maar staan
voeg slagschaduw en verscherpen.


21-Staat alles naar wens,kopieer en plak jou tube
zet mooi neer,voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.










©Suzanne Maart 2017.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten