zondag 19 maart 2017

la belle fleur






La belle fleur


Voor deze les heb ik een poser gebruikt
van anita shon deze kan je hier of hier vinden.



Voor deze les heb ik wat elementen gebruikt
uit de kit peach faced lovebird van verena designs
deze kan je hier kopen,credits van deze materialen gaan
naar verena,laat de bestand namen in tact,en ga ze
niet gebruiken als materiaal voor jou eige tag's
lessen of dergelijke.




materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker deze staat gelijk goed
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak lace corners (laag dekking staat op,overlay )
deze staat ook goed slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
en weer verscherpen.


3-Kopieer en plak elem-053 deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak elem-055-frame ook deze staat goed
geef de slagschaduw en verscherpen.


5-Kopieer en plak elem-022 deze kan je ook
zo laten  staan,voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


6-Kopieer en plak elem-012 zet deze ietsjes omhoog
kijk even naar mijn vb voeg de slagschaduw toe
en verscherpen.


7-Kopieer en plak elem-004 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak elem-054 zet deze iets naar onder
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak elem-036 laat zo maar staan
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


10-Kopieer en plak kopie-elem-048 schuif iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak cluster by suusje zet naar onder
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak elem-048 zet iets naar rechts 
en omhoog zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


13-kopieer en plak elem-052 zet het strikje rechts boven
op het touwtje van het hartje van de vorige laag
en links boven het strikje onder het balletje van
elem-012 zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


14-Kopieer en plak butterfly overlay,deze staat goed
voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


15-Kopieer en plak sparkling overlay laat deze ook zo
maar staan voeg de slagschaduw toe en verscherpen.


16-Staat alles naar wens,kopieer en plak you tube
zet mooi neer voeg slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en de nodige licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Maart 2017.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten