zondag 8 februari 2015

little mous






Little Mous


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van cuten toonz die kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse scrap elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.





1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker deze staat goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart
aanpassen-scherpte-verscherpen.


2-Kopieer en plak lace achter,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


3-Kopieer en plak frame2 bij suusje deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


4-Kopieer en plak feather frame,laat ook zo maar staan
geef slagschaduw,effecten rand effecten,accentueren.


5-Kopieer en plak element deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak achtergrond frame laat maar zo staan.


7-Kopieer en plak lacie frame,deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


8-Kopieer en plak frame1 bij suusje 
geef slagschaduw en verscherpen.


9-Kopieer en plak cluster2 zet naar boven op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


10-Kopieer en plak duifje zet ook boven op het frame
zet het duifje boven op het cluster zie mijn vb
geef slagschaduw


11-Kopieer en plak rosa bl elem7 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


12-Kopieer en plak bloemen2 schuif iets omhoog op het frame
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw.


13-Kopieer en plak (kopie) sweetnes bluish9 zet naar rechts op het frame
net onder de blauwe bloem van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw.


14-Kopieer en plak glow in de dark,deze staan goed
geef slagschaduw en verscherpen.


15-Kopieer en plak (kopie) little mous zet de ene muis boven op het cluster
en de andere muis komt dan rechts op het frame te staan
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


16-Kopieer en plak bloemen1 schuif iets naar onder op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak bloemen zet iets naar onderen op het frame 
en zet naast de bloemen van de vorige laag kijk even naar boven
geef slagschaduw en verscherpen.


18-Kopieer en plak cluster zet naar onderen en iets naar rechts
zet mooi op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


19-Kopieer en plak sweetnes bluish8 zet naar links onder op het frame
gluur weer even naar mijn vb geef slagschaduw.


20-Kopieer en plak blue bayou 98 zet ook naar links onder op het frame
zet onder de vorige laag zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.


21-Kopieer en plak overlay1 zet iets omhoog en naar links
geef slagschaduw en verscherpen.


22-Kopieer en plak overlay,laat zo maar staan
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 (kleur wit)
en verscherpen.


23-Kopieer en plak sweetnes bluish9 zet naar links onder op het frame
geef slagschaduw (met de kleur op zwart) en verscherpen.


24-Kopieer en plak blue bayou elemt18 zet naar links onder
op het frame kijk even naar mijn vb geef slagschaduw.


25-Kopieer en plak little mous zet ook naar links onder het frame
en zet de muis op de blauwe bloem van de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.


26-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
voeg wat slagschaduw toe naar keuze,zet je naam
en licentie er op en voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Februari 2015.

1 opmerking:

  1. ich danke Dir für das schöne Tutorial. Wenn Du schauen möchtest: http://meine-bastelwelt.blogspot.de/2015/03/blue-flutterbye.html

    Viele Grüße, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen