zondag 25 januari 2015

Sweet LittleKit Valentine







Sweet Little Kit Valentine


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van jolanda ketting haar poser kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik verschillende losse elementen gebruikt
de credits van deze materialen gaan naar de makers van de materialen
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.

     



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker deze staat goed,slagschaduw
vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart en verscherpen
kopieer en plak het masker1 ook deze staat goed
geef ook slagschaduw en verscherpen.



2-Kopieer en plak achtergrond frame deze staat ook goed
ga naar effecten,rand effecten,accenturen.



3-Kopieer en plak lamourtoujour cluster9,laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak feather floor  zet naar onderen
maar blijf wel binnen je afbeelding,geef slagschaduw
en verscherpen.



5-Kopieer en plak NLD pearl frame deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak elemtn1 laat ook zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak  nothingbutlove 123b deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak element 34 schuif iets omhoog
kijk even naar mijn vb,hoe hij moet staan
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak charlieNco-sweet valentine schuif iets naar links
en iets omhoog kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak cluster zet naar links boven op het frame
zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak lamour cluster8 schuif iets omhoog
en naar rechts zie vb,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak lilas timetolove elmt99
zet rechts boven op het frame,geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak sweet valentine heart,zet naar links onder
op het frame kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak lamour cluster3 zet ook naar links onder
op het frame,zet op het heart van de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak 29 png zet naar onderen op het frame
schuif iets naar rechts kijk even naar mijn vb (geen slagschaduw)
aanpassen scherpte,verscherpen.



16-Kopieer en plak overlay laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.


17-Kopieer en plak bubble hartjes schuif iets omhoog
kijk even boven naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Januari 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten