maandag 19 januari 2015

Sweet Candy Fairy





Sweet Candy Fairy


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van leilana,haar blog kan je hier vinden.



Voor deze les heb ik wat losse scrapelementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de makers van deze
materialen,laat de bestandsnamen in tact,en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.







1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed
aanpassen scherpte verscherpen.



2-Kopieer en plak davi-snowflake fr11 dese staat ook goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart.



3-Kopieer en plak achtergrond frame,deze staat ook goed.


4-Kopieer en plak blushbutter frame1 laat zo maar staan
geef slagschaduw.


5-Kopieer en plak 147 png schuif iets naar links
geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak overlay2 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak element0 schuif iets omhoog
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak kersttakken deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak snow flowers als het goed is staan ze goed
zo niet schuif ze dan op hun plek zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak element1 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak nld candilicious cluster schuif iets omhoog
zie mijn vb geef slagschaduw.



12-Kopieer en plak overlay1 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak lolypop bewerkt zet iets naar rechts en naar boven
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak winterberry zet mooi op hun plek
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak brush zet naar onderen,maar blijf wel binnen
je afbeelding geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak feather floor zet ook naar onderen
geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak nld candilicious overlay5 zet naar rechts boven
op het frame zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak cone ice zet naar onderen op het feather floor
en iets naar links zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Kopieer en plak nld candilicious overlay4 zet naar links onder
op je afbeelding,en zet voor de vorige laag zie mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



20-Kopieer en plak nld candilicious plate,zet deze rechts onder
op je afbeelding geef slagschaduw en verscherpen.



21-Kopieer en plak stars deze staan goed
geef slagschaduw en verscherpen.



22-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.








©Suzanne Januari 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten