woensdag 21 januari 2015

Love Pixie






Love Pixie


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje 
van stefie  little design haar blog kan je hier vinden.




Voor deze les heb ik wat losse scrap elementen gebruikt
de credits van de materialen gaan naar de makers van deze materialen
laat de bestands namen in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Materialen.



1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker en masker1 deze staan beide goed
geef masker1 slagschadue vert+hor 2 dek 20 verv 2 zwart
aanpassen scherpte verscherpen.




2-Kopieer en plak charlieNco fr2 schuif iets omhoog
blijf wel op het masker,geef slagschaduw en verscherpen.



3-Kopieer en plak sweet valentin fr2 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak achtergrond frame,laat ook zo maar staan.


5-Kopieer en plak nothingbutlove el7 deze staat goed
geef slagschaduw en verscherpen.


6-Kopieer en plak el32 deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak el123 deze staat ook goed
geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak nothingbutlove el119 laat ook zo maar staan
geef ook slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak element5 zet naar onderen maar blijf wel binnen
je afbeelding geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak nothingbutlove el66 zet naar rechts boven 
op het frame kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak nothingbutlove el31 zet naar boven en iets naar rechts
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak nothingbutlove el8 zet naar rechts op je afbeelding
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak overlay zet deze naar links onder het frame
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak el134  zet de vogelkooi links onder
op je afbeelding zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak vogel zet deze links onder op de vogelkooi
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak nothingbutlove el150 zet naar boven op het frame
schuif mooi op zijn plek zie mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak el26 zet links ondere op je afbeelding,zet voor
de vogelkooi aan de rechterkant van de kooi
geef slagschaduw en verscherpen.



18-Kopieer en plak el151 zet naar boven op het frame
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



19-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
zet mooi neer,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.









©Suzanne Januari 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten