woensdag 28 januari 2015

I Love You





I Love You


Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van verschillende
losse scrap elementen de credits van deze materialen 
gaan naar de makers van deze materialen laat de bestands namen
in tact en ga ze niet gebruiken als materiaal 
voor jou eigen tag's lessen of dergelijke.



Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van cuten toonz,die kan je hier vinden.



Materialen




1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak het masker,deze staat goed,aanpassen scherpte
verscherpen,plak net het masker1 deze staat ook goed
slagschaduw vert+hor 2 dek 20 verv 2,zwart en verscherpen.



2-Kopieer en plak het achtergrond frame,laat zo maar even staan
straks gaan we hem goed zetten.


3-Kopieer en plak het frame,zet mooi in het midden van het masker
schuif nu je achtergrond mooi in het frame,maak de frame laag actief
geef slagschaduw en verscherpen.



4-Kopieer en plak lace frame zet mooi op de vorige laag
geef slagschaduw en verscherpen.



5-Kopieer en plak frame1 schuif iets naar onderen
kijk even naar mijn vb,geef slagschaduw en verscherpen.



6-Kopieer en plak valentine zet ook iets naar onderen
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak starlight elem9 zet mooi op de vorige laag
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak vloer schuif naar onderen maar blijf wel
binnen je afbeelding,geef slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak fulloflove element82 laat zo maar staan
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak cluster deze staat goed
geef ook weer slagschaduw en verscherpen.



11-Kopieer en plak lace flower
zet naar rechts onder op het frame kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak strawberrie design element45 
zet naar onderen zie  mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



13-Kopieer en plak celinoas D el39 zet naar boven op het frame
en ietsjes naar links kijk even naar mijn vb
geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak butterfly sparkle3 zet naar links boven
op het frame zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak cupid zet naar links onder op je afbeelding
zet mooi op de vloer zie mijn vb geef slagschaduw + verscherpen.



16-Kopieer en plak overlay schuif naar rechts op het frame
en ietsjes om hoog,zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak florju elmt46 zet rechts onder op je afbeelding
zet netjes voor de hartjes,geef slagschaduw en verscherpen.



18-Staat alles naar wens,kopieer en plak je tube
geef een mooi plekje,voeg wat slagschaduw toe naar keuze
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.







©Suzanne Januari 2015.

2 opmerkingen:

  1. This is a beautiful romantic card. Well done!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich möchte Dir DANKE für Deine schönen Tutoriale sagen! Es macht großen Spaß mit ihnen zu basteln! Viele Grüße, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen