zondag 2 november 2014

Rainy Day







Rainy Day



Voor deze les heb ik gebruik gemaakt van een posertje
van jolanda ketting Rainy girl haar posertjes kan je hier kopen.

*****
Ik wil jolanda heel erg bedanken dat je deze poser
voor mij heb willen maken je bent een kanjer,een schat dankjewel.


*****

Voor deze les heb ik wat losse elementen gebruikt
de credits gaan naar de makers van de mooie materialen
laat de bestandsnamen in tact en ga ze niet gebruiken
als materiaal voor jou eigen lessen tag's of dergelijke.




Materialen






1-Open een nieuwe afbeelding van 700x700 pixels transparant
kopieer en plak paper 11 deze staat goed
aanpassen scherpte verscherpen.


2-Kopieer en plak gras zet naar onderen maar blijf wel op het masker
slagschaduw vertz+hor 2 dek 20 verv 2 ,zwart en verscherpen.


3-Kopieer en plak element2 zet naar boven maar blijf wel op het masker
aanpassen scherpte verscherpen.


4-Kopieer en plak sun zet rechts boven op het masker
aanpassen scherpte verschepen.



5-Kopieer en plak tree zet links boven op je afbeelding maar blijf wel
op het masker geef slagschaduwen verscherpen.



6-Kopieer en plak elm16 zet naar onderen en iets naar rechts
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



7-Kopieer en plak 13elmt zet naar onderen ,zet het hekje rechts
iets over de rand van de vorige laag kijk even naar mijn vb
(aan de linker kant hangt het hekje er boven) geef slagschaduw en verscherpen.



8-Kopieer en plak het huisje zet iets naar rechts en naar onderen
zie mijn vb slagschaduw en verscherpen.



9-Kopieer en plak flora zet de bloemen om het deurtje van het huisje
geef slagschaduw en verscherpen.



10-Kopieer en plak winter elm7 zet links op de tree
geef slagschaduw en verscherpen.


11-Kopieer en plak BS19 hierba3 zet naar onderen 
kijk even naar mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



12-Kopieer en plak bo-09 zet de laarsjes rechts voor het deurtje
van het huisje zie vb geef slagschaduw.



13-Kopieer en plak element55 het plasje water
zet mooi onder op het gras zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



14-Kopieer en plak rainy-008 zet de paraplu links onder 
naast het plasje water zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



15-Kopieer en plak easter8 zet rechts onder op je afbeelding
geef slagschaduw en verscherpen.



16-Kopieer en plak vogeltjes,zet het vogeltje rechts onder
boven op de laarsjes,en links boven op het vogelhuisje
zie mijn vb geef slagschaduw en verscherpen.



17-Kopieer en plak je tube zet mooi neer
geef wat slagschaduw naar keuze.


18-Kopieer en plak 001-rainyday deze staat goed
ik heb zelf wat regen druppels van het gezichtje weggeveegd
geef de druppels de slagschaduw en verscherpen.


19-Staat alles naar wens,nu kan je alles nog verschuiven
zet je naam en licentie er op,voeg alles samen
verklein je crea naar keuze en slaan hem op.






©Suzanne november 2014.

1 opmerking:

  1. bonjour Suzanne
    Magnifique tutoriel que j'ai eu plaisir à faire
    merci aussi pour la petite bannière, bien reçue

    BeantwoordenVerwijderen